søndag 10. april 2011

14/52 Temaet for denne uken var "Huset med det rare i".

Hva skulle jeg finne på? Har vi noe rart hjemme? Vi har vel det, men vi er blitt så vant til det at det ikke er rart lenger...=)
MEN så kom jeg på noe : Dette var vel rart??? Kan dere se hva det er? Den ligger som "pynt" hjemme hos oss...=P




Her legger jeg ved linker for at du skal få se hva rart de andre har hjemme hos seg....=)



Ståle Ertzgaard: Krus i hus
Line Aakre: 
Tursti
Line Storlid: 
Weird things in my house
Anne Ueland: 
Happy Moon
Sonja Middelhuis: 
Rar pynt
Jelrik Nylund-van Berkel: 
The Old Violin
Anne: 
Eggstokker på utstilling
Yngve Thoresen: 
The Old Typewriter

7 kommentarer:

  1. Så stilig og flott fotografert. jeg har overhodet ikke peiling på hva dette er for noe, men desto rarere bilde, knallfint bilde til temaet Sonja. :)

    SvarSlett
  2. Hihi, tusen takk, Anne! Jeg forteller ikke ennå hva det er...=)

    SvarSlett
  3. Er det ikke same "gammer"/eller noe i den duren, altså fottøy laget av reinsdyrskinn? Et morsomt bilde og supert løst uketema;O)))))

    SvarSlett
  4. WoW! det må være tenner?? ja ikke oldemora di sine nei, men fra ett eller annet store dyret... :-) spesiellt var det i alle fall, og nyskjerrig som jeg er komer jeg til åtitte inn titt å ofte til løsningen ligger her, he he

    Anneklem til deg Sonja

    SvarSlett
  5. Tusen takk, Line - det var nok ikke det..... - det er nok tenner som Anne sa! Takk for kommentaren, Anne! =) Nå skal du få slippe å gå inn flere ganger! =)=)Dette er et skjellet av kjeven til en kalv - kanskje reinsdyr. Den ligger til pynt på kommoden i gangen. =)

    SvarSlett
  6. Tenner ja! Jeg måtte tenke litt, men jeg ser du har fått en løsning allerede. Stilig bilde!

    SvarSlett
  7. Oi, utrolig stilig! Tenner var det første jeg tenkte også =)

    SvarSlett